Sommerhilsen fra Studentutvalgslederen

Et spennende semester er over og samfunnet har sakte men sikkert begynt å åpne seg.

Bildet kan inneholde: person, ansikt, hår, øyenbryn, panne.
Runa Jarsve, leder av Teologisk studentutvalg.​​​​​ Foto: privat

Eksamener er levert og noe sensur er kommet tilbake. Foreløpig har jeg ikke strøket på noe, og det er jeg svært fornøyd med! For å være helt ærlig har semesteret vært utfordrende. Jeg har savnet vennene og medstudentene mine. Det har vært ensomt og til tider veldig ensformig. Jeg har vært heldig og bodd i kollektiv. Det har gjort tiden mye bedre enn det det kunne ha vært!

Det har kommet noe positivt ut av det hele

Til tross for store endringer har det kommet noe positivt ut av det hele. Jeg har virkelig lært å balansere serietitting, trening, møter og studie noe jeg tror er en nyttig lærdom. I tillegg tror jeg hele situasjonen i alle fall har lært meg hvor heldig jeg er.

Jeg ser hvor mye det betyr for meg å være på fakultetet og hvor mye jeg får ut av å være sammen med medstudenter og forelesere.

Nå er jeg gira på høsten!

Jeg er glad det blir en oppstartsuke og et Granseminar som imøtekommer de nye studentene. Jeg gleder meg til å skape en best mulig studietid for både gamle og nye studenter!

Det er kun et år til jeg er ferdig med min bachelor, og jeg gru-gleder meg. Hvordan høsten og resten av mitt studieløp blir er usikkert. En ting er dog sikkert; jeg skal gjøre alt jeg kan for at jeg skal få en fin avslutning av min bachelor og gjøre alt for at mine medstudenter får en like fin studietid på TF som jeg har hatt og forhåpentligvis vil fortsette å ha.

Ønsker alle en god sommer! Vi sees til høsten!

Hilsen Runa Jarsve

Av Runa Jarsve